2016. ápr 19.

Őrtorony Társulat - Gyermekmolesztálási ügyek - Igaz vagy hamis?

írta: nicku
Őrtorony Társulat - Gyermekmolesztálási ügyek - Igaz vagy hamis?

 

10929157_10152775654792727_2808399443727625055_n.jpg

Amíg még Tanú voltam, egyáltalán nem hallottam arról, hogy a Szervezetben létezne pedofília. Ha a tévében hallottam vagy az újságban olvastam ilyen dolgokról, nagyon büszke voltam arra, hogy egy olyan vallás tagja lehetek, ahol ilyesmi egyáltalán nem fordulhat elő. Véletlen kutakodásom alkalmával bukkantam rá olyan írásokra, amelyekben arról volt szó, hogy a gyermekmolesztálás igenis létezik, sőt, nagy problémát okoz Jehova Tanúi között, és elsősorban a "két tanú szabály" teszi lehetővé annak előfordulását. Az interneten mindössze maréknyi információ található ezzel kapcsolatban, arról pedig, hogy Candice Conti pert nyert maga a Társulat ellen, magyar nyelvű cikk se sokkal több. A híradásokban természetesen nálunk ez nem volt hallható, míg Amerikában, Svédországban egyre többet foglalkoznak a témával. Vajon igaz lehet az az állítás, hogy Jehova Tanúi között virágzik a pedofília? A Vezető Testület határozottan tagadja, hogy ezek a hírek igazak lennének. (Az alábbi videóban ez a mondat a második perc körül hangzik el, igaz, Stephen Lett a "hazugság" szavat nem meri a kamerába mondani.) Kinek higgyen akkor egy Tanú? Miért titkolja ennyire ezt a dolgot, sőt, tagadja le, mint nem létezőt a Vezető Testület? Mi oka lehet arra, hogy elhallgattassa az áldozatokat?

Megmondom őszintén, amikor erről olvastam, én is a vénünktől kérdezősködtem a dolog után. Határozott nem volt a válasz, majd rám pirított, honnan szedtem ezeket az információkat. Az egyszerű kérdezősködéssel kapcsolatban egyáltalán nincsenek jó tapasztalataim. Mégis nagyon elgondolkoztatott a dolog, mivel nekem is van két gyerekem, és sokszor másokkal mentek szolgálatba hétvégén, nem velünk. Annyit mondott, hogy a Szervezet nagyon szigorúan kezeli az ilyesmit, egyáltalán nem tűrik meg; hogy ha ilyesmi történik, el kell nekik mondani, és ők majd intézkednek; nem kell a rendőrségre szaladni. Akkor megmondtam neki, hogy bizony én a rendőrségre mennék, és feljelenteném az illetőt, egyáltalán nem érdekel, hogy Tanú-e vagy sem, nekem a gyerekem fontosabb, mint a Szervezet vagy a Tanú jó híre. Ahogy egy ilyen helyzetről beszélgettünk, érdekes módon a vénünk a gyereket tartotta felelősnek abban az esetben, ha elhallgatná a dolgot, és csak később hozakodna vele elő...

Alant a már említett videó látható. Nincs hozzá magyar felirat, de remélem így is érhető lesz. Abban reménykedem, hogy Magyarországon illetve a környező országokban is találják majd annyira fontosnak ezeket a híreket, hogy beszámoljanak róla különböző médiafelületeken, nem csak a bent levők tájékoztatása végett, hanem azok miatt is, akik nem ismerik ezt a vallást.

 

 

Kép és videó innen: https://slobodnemisli.wordpress.com/2016/02/02/kula-strazara-zablude-ili-lazi/

Szólj hozzá

pedofília hű és értelmes rabszolga két tanú szabály